cerpen abang nak sayang malam ni


Cuti sekolah yang lepasAku ajak suami aku balik kampongAku nak bersihkan rumah pusaka makl dan ayah. Ada apa-apa ke ni puji-puji habis.


Perempuan Yang Paling Ku Sayang 2 Pypks Wattpad

Anas petik gitar dia.

. Amboi cik abang tak sampai setengah jam isteri dia dalam ofis ni dia dah tak senang duduk dalam kereta tu. Aku macam teragak-agak je nak nyanyi. Mia hanya memerhatikan sahaja suaminya menjamu selera.

Mata di pejamkan seketika. Tolonglah jangan malukan saya lagi. Berapa kali aku dah cakap jangan panggil aku abang.

Ada pulak di suruhnya isteri panggil Tuan. Hari tu bukan main saya dok speaking dengan awak. Suka buli aku tau.

DhiniDhini sayang abang tak terniat nak marah pada Dhiniabang tak kisah pun kalau Dhini tak inform pada abang yang Dhini tengah cuti sekarang ni abang cuma risaukan Dhini Tapi abang Dhini tetap salah sebab tak bagi tahu pada abang yang Dhini dah start cutiDhini Dhini keluar dengan Hazwan sebab nak beli hadiah untuk abangDhini nak. Tanpa segan silu lelaki itu terus saja duduk menghadap dua gadis itu. Hati saya dah tertutup untuk lelaki macam awak Raffe.

Muka aku dah monyok. Malam ni jom pergi Jusco aku ada benda nak belimmmkalau boleh aku nakmmmkau datang seorang jer tak payah bawa abang-abang kau aku ketawa kecil apabila melihat muka merah Arash. Dah nak malam dah ni.

Dah-dah lah sakat Wawa tu. Saya pun mintak maaf sebab pagi tadi saya pergi macam tuh je. Namun aku pun menyintai lelaki lain.

Dia yang dulunya pemurah sekarang sudah. Nasib baik awak ni bakal abang ipar saya. Tak nak Fina sudah menarik.

Abang ni kelakar laorang lain tangkap ikan tak adalah sampai berlumpur seluruh badan Ketawa Balqish melihat suaminya dipenuhi lumpur sawah. Aku rasa elok lah kita balik. Aku yang sudah keletihan hanya menganggukkan kepala.

Take care Aku mengeluh sendirian. Aku memang sayangkan dia. Perasaan yang sangat indah.

Abang sayang sangat pada Haifa ucapan yang keluar dari mulutnya membuaikan perasaanku. Aku rasa dah berapa kali kitorang bertawaf dekat Uptown ni. Cut tiba-tiba aku cakap.

Eiii sakitnya hati bila fikir balik. TerangkanlahAbang boleh cakap yang abang sebenarnya dah nikah sebelum niDah ada isteriIndah ni isteri abang yang keduaCakap bangCakapnada Indah tak mampu dikawalIrfan geleng. Jawab yani yang mengetahui hal sebenar.

Meskipun ada sesetengah daripada mereka tidak lagi bersekolah bersamaku namun aku berasa senang bersama sahabatku yang baru. Saw whatThariq sudah tarik muka cemberutnya. Tahu sangat yang Nadzmie memperbodohkannya.

Lelaki yang sudah berpunya. Memang tidak mungkin dia hendak meninggalkan aku sekejap dekat sini. Biarlah Wawa sekejap dekat sini malam nanti mailah ambil Lili bersenda.

Ni antara saya dan anak kita ni Tegas Dato Karim. Eh tak apa hal kecik je. Kedengaran tawa kecil Faris menampar gegendang telinganya sebelum Faris menjawab ringkas ayat yang tidak mahu didengarnya.

Dia tidak mengerti tindakan suaminya. Semasa membersih rumah using tuAku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku 2 tahun yang laluSebelum aku. Bagiku novel merupakan sebahagian daripada hidupku.

Abang ada kuasa untuk membawa saya kembali Aiman. Abang Nazrin ni memang lah. Yani dan Ida saling memandang.

Sungguh jodoh Allah itu memang tak dapat kita duga. Orang yang aku benci kini menjadi orang yang paling aku sayangi. 2 Tahun lepasAku menikah tanpa izin abangSebab puas aku cari tapi x jumpa diaSepanjang perkahwinan akuAku x tenang.

Gelakkan abang yer Aku sambung gelak mendengar suara Zahim yang penuh nada geram itu. Saya dah lama maafkan awak. Sara tanya tak jawab pegi peluk mama pulak Qaisara bersuara tak puas hati.

Saya belum mintak maaf kat awak. Dan kini sudah bergelar suamiku. AbangKenapa ni soalnya.

Abang dia ni kuat sangat sakat Wawa. Tak habis-habis dengan kata-katanya benci tandanya sayang. Konon nak tunjuk hebat depan Balqish tapi akhirnya tersungkur di tengah bendang.

Abang tak nak tengok isteri abang menitiskan air mata lagi. Abang Panggil Datin Saerah lagi. Korek sikit telinga kau tuPekak hambur Akmal tanpa belas kasihan.

Abang datang ni sebab abang nak mintak maaf dan please balik pada abang ya sayang Raffe melutut di depan Qaseh. Ingatannya kembali menerjah peristiwa yang berlaku pagi tadi. Aku Terima Cinta Abang Sayang Pandangannya jauh terlempar ke lautan luas mengagumi keindahan ciptaan Tuhan.

Love you sayang Love you too abang. Selamat Ulang Tahun Sayang. Tapi aku rasa kita makan dulu dekat foodcourt dalam tu Balas Izara.

Macam nak nangis pun ada. Aku hanya mengangguk kepala. Saya nak berada di samping abang saat susah dan senang tapi abang tak kuat nak berhadapan dengan along dan semua orang abang along hanya insan biasa.

Dari kecik sampai besar. I saw that abang Tania berbisik pada telinga Thariq. Sebab dulu aku memang benci gila-gila pada dia.

Papa memang selalu teruja nak makan mama. Tak boleh cakap kuat-kuat nanti kacau orang tua-tua tengah bersembang. Qaseh merengus dengan kasar.

Boleh ramai-ramai cakap macam tu. Mendegar gelakan Nadzmie buat hatinya bengkak. Memang aku dengan budak cina ada chemistry tapi aku lebih banyak meluangkan masa aku bersama novel daripada berbual-bual bersama mereka.

Aku memandang letefon bimbit. Kesian dia Eh suka hati abanglah. Aku dan Nisa sudah ketawa melihatkan wajah itu berubah riak.

Lepas makan sambal udang ni papa nak makan mama pulak Zahim berbisik di tepi telingaku. Lelaki yang dicintai kekasihnya sepenuh hati. Kalau bukan sebab Putri benci abang Putri takkan sayang abang macam sekarang ni Ujarnya sambil memeluk aku.

Tidak meyangka kembar itu akan datang meja mereka. Nak buli Hana erh. Abang tahu abang salah.

Isha Idiaz ABANG tak nak ucap dulu ke dekat sayang sebelum sayang gerak ni soal Fina lembut kepada suaminya melalui corong telefon. Abang dah lukakan hati sayang. Tapi sekarang pantang tak nampak dia aku mula.

Cermin tadi disimpan semula. Sayangabang betul-betul tak kuat buat pertama kalinya kalimah abang itu terluah juga. Lagipun apa yang kau nak dah dapat kan Aku mengajak Izara untuk pulang.

Rasa macam nak lempang je sorang-sorang. Oh Balqish ketawakan abang ya nak ambik niDaniel mencubit pipi Balqish dengan tangannya yang dipenuhi lumpurApa. Naufal Harris nyata terkejut.

Sungguh mendamaikan semua masaalah terasa hanyut bersama ombak yang menerjang pasir pantai. Drive kereta elok-elok ye. Abang nak balik dah ni.

Kau tak payahlah cemburu dengan Katrina si miang tu dan aku tak nak kau tayang senyuman plastic tu. Ayah nak kamu nikahi Annur Tegas bicara itu keluar dari mulut Dato Karim tanpa mempedulikan isterinya di sisi. Tapi untuk balik pada awak maaf saya tak boleh.

Abang nak tambah lagi nasi Mia bertanya dengan lemah lembut. Bukan sayangSalah fahamSalah faham Mata Indah dah berairPenipuKakinya meninggalkan Irfan dan melangkah ke balkoniIrfan mengekori dibelakang.


Nak Jadi Kan Cerita Isteri Aku Ni Tak Pandai Pon Bergaya Pakai Tudung Pon Selempang Macam Makcik2 Tapi Tak Apa Aku Tetap Sayang Kisah Rumah Tangga


Zahira Season 1 Reupload Screenshot 2 X 5 Wattpad


Hai Abang Sayang Bab 14 Wattpad


When Love Starts To Bloom Jangan Marah Lagi Sayang


Penulisan Jiwa Saya Bab 26 Yang Mana Satu


When Love Starts To Bloom Pimpin Aku Ke Jannah


Dia Abang Aku 23 Wattpad


Bila Terlajak Sayang Bab 8 Wattpad


Zahira Season 1 Reupload Screenshot 2 X 5 Wattpad


Lifefit My Cerpen Pengajaran Tajuk Maafkan Isterimu Sayang Aduh Sakitnyer Isk Aduuh Bang Sakit Nye Tak Tahan Saya Keluh Nisa Pada Suaminya Zakri Apelah Awak Nie Lama Sangat Nak Bersalin Dah Berjam Jam Dah Tak


Completed Just One Night Short Story Special Chapter Page 5 Wattpad


Heartbreaker First Love Edit 35 Nak Baby Wattpad


Abang Mencintaimu Sayang Part 2 Page 5 Wattpad


Kompilasi Cerpen Sejiwa Aku Sayang Dia Aku Sayang Dia Part 6 Wattpad


Sayang Kau Bab 5 Malam Pertama Wattpad


On Twitter Call Ayang Buat Apa Apasal Diam Ja Ni Hermmm Hermmmm Hermmmm Ayang Tidur Ka Bangun La Asar Dah Ni


Sayang Cerpen Cinta Abang Roadblock


Ya Sayang Ys 30 Wattpad


Novel Idea Kreatif Publication Bab 7 Kalau Sayang Katalah Sayang Fazuin Azman

Related : cerpen abang nak sayang malam ni.